Ben 13 şubatta ikinci aşılamamı yaptırdım, ilki Aralık ayındaydı ve tutmadı. Ocak ayında midemdeki bir rahatsızlıktan dolayı antibiyotik kullanımı nedeniyle 1 ay ara vermiştim. Ama forumda okuyorum şubat ayında genel bir bereket var, güzel haberler okuyorum. Bu da benim enerjimi yükseltti. Aşılamadan güzel sonuç almış arkadaşlarımız var bu ay. İsterseniz bu postun altında toplanalım, güzel haberleri paylaşalım. Ben de umarım bu ay güzel haberi paylaşırım🙏🙏🍀🍀