karpuss kulak çöpü kullanmadım ben kızlarım 2 yaşadı zaten pisliği dışarı atıyor il önce çocuk odasınyoktı evde oda şeklinde almadım odaları olunca da Montesorri yatak aldım bizimde yatacağımız şekilde çok memnunum 1.5 yaşından beri yataklarında yatıyorlar bazen gece tıpışlarken yanlarında uyuya kaldığımızda oluyor ama şimdiki doğacak olan bebeğim beşikte yatacak 1.5-2 yaşına kadar ondan sonra bakacam artık yatak faslına