hghg doğum evde illa nişan yada suyla başlaması anlamina gelmez en büyük ornegi benim ilk gebeligndw oğlum 39+4ken sbaaha karsi baslayn sancılarımı 8e kdr idare ettim ayakta karsiladm nisanim yada suyum gelmedi 9da doktoruma gorudngmde 5 cm acilmam vardı suyumu doktrum patlattı sadece kendi sancimla oglen 1de dogurdum bebegimi