Kızlar 29.4 haftalığım dün gece hiç uyuyamadım 4 e kadar haraketliydi ve çok aşagıda hissediyorım tuvaletim olmamasına rağmen sürekli var gibi hissettiriyor attığı bazı tekmeler canımı yaktı falan aslında ilk hamileliğim değil ama kızımda böyle olmamıştı bende korktum baya ağladım boşluğuma denk geldi de normal mi bu haftalarda bu kadar aşagıda hissetmem hala çok aşagıda hissediyorum gıdıklanma hissi de oluyor