Kızlar son 1 haftadır çamaşırımda rahatsız olacak kadar ıslaklık hissediyorum afedersiniz kaçırmışım gibi sanki 😔 Acaba bu durumu yaşayan biri var mı aranızda doktorunuz ne söyledi benimki bi bakmak gerek bebeğin suyuda olabilir dedi endişelendşm 18. Haftamdayım ne yapayım akıl verin kızlar 😔😔