Kızlar daha önce hala adet olamadım diye yazmıştım hala da olamadım tabi iki gün önce normal kaset testi yapmıştım saatler sonra silik çizgi görmüştüm bugün de erken gebelik testi aldım birkaç saat önce yapmıştım çok hafif gözüküyordu bekledikce belirginleşmeye başladı bu Marka ile test yapıp gibi olduğunu öğrenen var mı