Fuunndaaa edaelaaa bende 37.de doğum yapacağım ikiz bekliyorum birisinin gelişimi karın çevresi 20 gün geride o yüzden doğumu erkene çekti büyük ihtimal küveze girer dedi 35 haftalıkken kilosu 2100 dü 12 gün kaldı çarşamba tekrar kontrol var bilmiyorum ne diyecek
Hazeel Merhaba bende 35 haftalığım bebek 38 görünüyor haftaya gün verirler dedi bende çekiniyorum :( ama bebek kilosu iyiyse solunumu iyiyse koymazlae inşallah
gozdekroglu1 Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ☺️ ben iki kızımı da gebelik kolestazından 36 haftalık doğurdum ve kiloları 2500’a yakındı ama şükür girmediler içini ferah tut ☺️