Adet gününden bir hafta önce ve bir hafta sonrasına kadar bile sabah bulantı aşırı iştahsızlık ve göğüs hassasiyetim fazlasıyla vardı ama şu an iştahsızlık geçti göğüs ağrısı ve şişkinliği hafifledi bitti diyemem ama hafifledi ve kusma bulantı hiçbir şey yok normal mi sizce