sari58 Duphaston kullandım ama hala adet olmadım 13 şubatta kan verdim ama negatif sonuç duphaston bırakalı 11 gün oluyor ama adet olmadım geç döllenme olmus olabilir mi
minaa_2356 sari58 İhtimal tabiki var mesela ben 9 gün gecikmeyle yaptım negatif çıktı adet olmayı beklerken 13. Gün gecikmeyle pozitifi gördüm ama ben geç yumurtladim
minaa_2356 sari58 yumurtlama gününüzü biliyor musunuz yumurtlamadan sonra ki 12-14 gün içinde pozitif çıkması lazım
2_bebekannesi_ sari58 kaç gün gecikmeniz oldu benim şu an 20 gün geçmiş hala olmadım test negatif anlamdim ya
minaa_2356 sari58 bence kan verin kesinleşsin inşallah vardır . Ama bende duphaston kullandığım zaman ilk başta 4 gunngecikme oldu diğer ay beni alt üst etti killanmam arttı adetim gecikmisti normal diyorlar ama
sari58 2_bebekannesi_ benimde hala negatif 14 gün bugun duphastonu bırakalı adet gecikeli 7 gün kan verdim 0.200 çıktı