hasksonsuz Kızlar 36+5im daha gün almadım 4. Sezeryanım olacak inşallah sizler gün aldınızmı ne zamana verdi günü alanlara🥰
asil15 hasksonsuz 36+3de yarın gidicez ama bir türlü gün vermiyor bakalım yarın ne diycek artık belli olsun istiyorum 🥹sağlıcakla gelsinler inşallah
250199 hasksonsuz 6 marta aldık 38+4 e geliyor yarın 36 oluyorum anesteziye gidicem ardından doktor kontrolüm var benim doğum cuma gününe denk geliyor sezaryende kaç gün yatırıyorlar hastanede biliyor musunuz çünkü ben cuma günü olsam sezaryen araya haftasonu girdiği için pazartesi çıkış yapılacak o kadar uzun sürede kalmak istemiyorum bir gün öncesi istesem cuma çıkartırlar mı sizce ?
Fuunndaaa hasksonsuz ben 35+3 am 27 Şubat’ta doğumum olucak nasipse 3 günde bir kontrola gidiyorum bizim biraz erken olucak ikiz oldukları için birde gelişiminde biraz sıkıntı var bebeğimin geride o yüzden 38 den 37 ye çekti doktorum
Es07 Salı günü benim doğum nasipse 38+3 bugün 38+5te doğacak inşallah 38 olunca kararlaştırdık doktorla
hasksonsuz asil15 bende 37+1 e randevu aldım evraklarım tamam anesteziden faaln onayı aldom ama artık belli. Olsun istiyorum
hasksonsuz Yazmelegi_ ayy benim 26-27 şubatta olması sıkınrı o zaman istemiyorum aslından hayalim 26.02.26 olmasoudı ama o günlerde önemli işler var ve kimseye engel olmak istemiyorum
girlll 250199 vajinal doğumda 24 saat, sezaryen doğumda 48 saat hastanede kalınıyormuş gebe okulunda böyle anlatıldı.
hasksonsuz 250199 cuma çıkamazsınız imaza atarak 24 saati doldurunca çıkarsınız son oğlumda cuma doğum yaptım cumartesi çıkma hakkım vardı
ozguvenc 38+0 bugün, akşam kontrolüm var tarihimiz netleşecek. doktorumun en son olabilir dediği tarihler 38+5 ve 39+0a denk geliyordu. bugün netleştireceğiz 🥲
hepoyleolurzaten__ hasksonsuz sağlıkla alın kucağınıza bende 36+1im benimde 5inci sezeryan olucak ikizlerimde rahimim yırtılmış korkuyorum keşke biran önce gün verseler bu zamana kadar gittiğim doktorlar hep 36 ile 37 arasında alırız demişti geçen hafta gittiğim doktor 38 de alırız dedi bu hafta yine kontrolum var ısrar edicem gün konusunda bakalım