Ben hemsire oldugum icin hastanede olmanın avantajı vasıtasıyla kendim gitmesem bile kacaktan kendim usg ile bakıyordum, sonra riskli gebeliğe döndü zoraki kontrollerim oldu. Bebegimi de sonra kaybettim ve bir sure Hastanede olmak bana ekstra stres yarattığı icin isten ayrildim, okulda revir hemşiresi olarak işe basladim. Su an tekrar hamileyim, yine meraklar içerisinde olsam da hemen doktora gitmeme ve cok sık kontrolleri yaptırmama kararı aldim okulda olmak bu konuda bana ise yaradı hafta ici izin alamıyorum çünkü sadece cmt günü 🫠