aynurturbo Kasık ağrısı oluyor oturunca uzanınca zor kalkıyorum kasılmalar oluyor ama düzensiz ilk doğumum 37 haftalık olmuştu bu ikinci hamilelik ama ses seda yok sanırım 22 şubati bekliyor doktor zaten oyle yazmıştı ama ben erken gelir diye duşunmuştum korkularım da var kızlar dikiş olursa diye sezeryan olursa diye bebeğime evladıma bakabilir miyim yapabilir miyim diye hep korku sarıyor ilk doğumum epidural oldu ikinci de oyle olcak ama yinede korku sarıyor ne yapmam lazim yürüyüş te yapıyorum evde eğilip kalkıyorum daha kolay olur diye ama bilmiyorum
Fatma_furkan1996 aynurturbo 38+5 olduk benim de ikinci hamileliğim yaşadıklarının aynısını yaşıyorum hatta daha fazlasını ama kızım kanal da değil maalesef hareketleri de azaldı doktorum kanala girmezse bir kaç güne suni sancıyla doğumunu başlatırız dedi suyu falan da azaldı artık daha fazla beklersek eğer sıkıntı olur bizim için
Es07 38+3 olduk salı günü sezaryen olacağım nasipse🤲🏻 Ne karmaşık duygular 🥺 Gelen giden sancı açılmam hiç biri yok benim de🤰🏻 Sağlıkla kavusalım inşallga 🐣
aynurturbo Es07 inşallah benimde bugün biraz ağrım başladı pembemsi Jel geldi bekliyoruz bakalım hayırlısıyla gelsinler
selenba Ay günlerimiz aynı, ben de beklemedeyim hala, yarın kontrol var bakalım inşallah açılmam vardır. Dün 1 saat boyunca 10 dkda bir kasılma geldi sonra pat kesildi deliricem cidden
aynurturbo selenba ayni benimde dun kasılma oldu bir saat gibi giti bugun ağrım başladı ama bilmiyorum bekliyorum belinizi okşadin karninizi gelsin diyin bebişe biz oyle denedik işe yarıyor gibi
aynurturbo anonim51 biz elendik buraya yazarken. Ağrılarım tutu doğurdum uç dort saat önce darisi sizlere
aynurturbo anonim51 Rabbım kolaylık versin ben belimi suvazlatim iki defa yarim saat içinde suyum geldi sonra ağrılar başladı nişan geldi hastaneye gitim bebiş geldi istiyorsanız oyle deneyin evde egzersiz de yapin ben yaptim 5 cm açıklık ile gitim