yagmuryig Merhaba 8haftlk gebeyim ama doktora daha gıdemedım folık asıt ıcın çokmu geç kaldım pzrtsı doktora gıdıcem
saziment yagmuryig biraz geç kalmışsın bacım planlı gebeliklerde gebelikten önce başlayın deniyor, plansızsa da öğrenir öğrenmez başlaman gerekiyor.
dgngr yagmuryig ben de hemen hemen aynı zaman başladım. Doktora gitme imkanın yoksa “vifolic” veya benzeri vitamin almaya başlamalısın
gmzkml Kafana göre başlama doktora git doktor önersin tahlillerin yapılsın belki başka eksikliklerinde vardır vitamin verir
gogirl Gebelikten 3 ay önce başlayıp gebelikte 3 ay kullanmıştım. Bazen içerisinde folik asit var diye multivitamin veriyorlar direkt. Sadece folik asit olması önemli bence