iremxersoy boş yere kendinizi demoralize ediyorsunuz 🥲 diğerlerini o şekilde öğrendiniz diye hepsini öyle erkenden öğreneceksiniz diye bi kaide yok ki, neden kendinizi buna inandırıyorsunuz, bende sağlıksız tüm gebeliklerimi erkenden öğrenmiştim, oğlumda reglim 1 hafta geçti ondan sonra öğrendim, ilk etapta 2 gün gecikmiştim, erken gebelik testi yaptım, gölgeden hallice bi çizgi görmüştüm, kuruma çizgisi gibiydi, resmen çıkmadı yani gecikmem olduğu halde, baktım halâ regl olmuyorum, gecikmemin 1. haftasında yine test yaptım öyle gördüm, değerim bile yeni yükselmeye başlamıştı, inanamamıştım ☺️ o yüzden biraz zaman geçmeli bence