Fatma_furkan1996 gittigimde soylicem doktoruma mutlaka bir şey olsaydı çoktan belli olurdu hissederdim diye düşünüyorum dikkat etmek lazım 5 dakika daha bekleyip eşime verebilirdim cocugu ama işte her şeyi tek halletmeye çalışmak gibi bir huyumuz var