BKZ 5 haftalık hamileyim dün WC ye gittim peçeteye kan geldi tekrar sildim küçük bir pıhtı geldi ve artık gelmedi bel ağrım vardı acile gittim kan testi yaptım beta 5630 çıktı eve baya yüksek iyi çıkmış dedi alltan baktı kanama alanı yok dedi yukarı doğumhane ye gönderdi beni doğum doktoru baktı ultrason da karından kese görünmedi alttan baktı çok küçük bir nokta vardı bu kese de olabilir kanama alanı da olabilir dedi haftaya tekrar gel dedi beta bu kadar yüksekken kese görünmemesi normal mi bugün de kasıklarım ağrıyor yardımcı olur musunuz