elifffffffffffguuuuu Son bir haftadır çok çok çok stresli bir durumun içindeyim nabzım çok hızlı kalbîm çok hızlı korkuyorum bebege bişey olcak diye kendimi de kontrol edemiyorum bebege zarar verir mi çok korkuyorum
eed21 elifffffffffffguuuuu Stres bebekleri etkiliyor bence ben stresli dönem geçiridğimde karnıma ağrı falan giriyor bu psikolojikmen mi bilmiyorum ama oluyor. Ki fiziksel olarak etkilemese de psikolojik olarak etkiliyordur. Ama şunu düşünüyorum her gebenin muhakkak çok ağladığı zor günler geçirdiği zamanlar olmuştur hamileliği boyunca. Çünkü hormonlarımız tavan fiziksel ve psikolojik olarak bambaşka bir evredeyiz. Zor da olsa bebeğiniz için kendinizi rahatlatmaya çalışın
dgngr elifffffffffffguuuuu stressiz hamilelik mümkün değil ki. 9 ay boyunca karnında taşıyosun. Ve hormonlardan dolayı normalde stres olmıycağın olaylara bile stres oluyosun ve aşırı büyük tepki veriyosun. Ben 2 kez büyük kriz geçirdim gibi oldu. İnşallah hiçbirimizin bebeğine bişey olmaz ben de vicdan azabı çekip korkuyorum
vanilya_kokusu_ elifffffffffffguuuuu Panik atak mı var hamilegin başından beri nabzim yüksek benim 32 de gittim 2100 dü kilosu bebek gayet iyi dedi
Es07 Gebelik başlı başına stres Ya da benim için öyle Bir şey olacak kaygısıyla,sağlıkla kavuşma isteği Ah annelik 😮💨