kubra5441 evet almıştık ama aslında normal doğum için söylenen ücretten farklı bir ücret söylenmiyor. Yani normal doğumun fiyatı şu, sezaryen doğumun fiyatı şu. Bu ücrete de oda süslemesi ve fotoğraf çekimi dahil demişlerdi. Oda süslemeside sadece tül takılıyor diye biliyorum. Ben o yüzden kendim süslemek istedim. Fotoğraf çekimi olacaktı ama o gün bebeğimin sağlık sorunu olduğu için moral bozukluğundan çekim istemedim. Sonradan çekelim dediler ama ona da fırsat olmadı. Doğum esnasında çekilen fotoğrafları almak istediğimde albüm yapalım siz istediğiniz fotoğrafları gönderin onları koyalım dediler. Yani fotoğraf çekimi yapamadık ama bir albüm hazırladılar