Ozy Bugün kendimi cok enerjik hissediyorum normalde ayakda bes dakika dursam heryerim agriyor ama bugün baya bir is yaptim halen ayakda durabiliyorum Internetde okumustun dogum belirtisi enerji artmasi oluyo cogu kadinlarda Dogum yapmis anneler sizce dogrumu bu 😃 dogruysa hemen kisisel temizligimi yapip hazir olayim 38+6 Haftalik oldum
SevgibiR Ozy haha doğru mu bilmiyorum ben sabah çok enerjiktm çömelme fln yaptım hatta topum yok bnm diye top bakmaya gittim markete bulamadim 😂 bitmiş ama şimdi sakinim
Zeyfuk Ozy çok ilgincmis ben de bugün çok enerjigim bütün gün evde yürüdüm dans ettim durdum 🤣 ben de 38 artı 6 yim . Ayy hadi hayırlısı 😁
ozgeya Ozy ben son 6 gün enerji patlaması yaşamıştım yere göğe sığamıyordum ama hareket etmem yasaktı🙈 ona rağmen durduğum yerde duramıyordum
Ozy SevgibiR internetde dogum belirtisi olarak geciyor hatta bikac kisidede olmus bugün baya enerjim var 😣 bir iki güne dogurursam dogrudur 😂normalde ben 5 dakika zor duruodum bu son iki haftadir