Merhaba güzel anneler ve anne adaylarım okumak istemeyen okumasın maalesef pozitif doğumum olmadı burayı çok severek kullandım hamileliğim sürecimde doğumumu yazmakta boynumun borcu..
4 Şubat sabahı 40+6 ile kontrole geldim hastaneye açıklık kontrolü + Nst sancı var mı yok mu bakılması için. Nst ufak tefek sancılar vardı açıklık kontrolü yapılması sonucumda açıklığım yok fakat suyumun azaldığını söylediler alttan birşey yerleştirip bebeğin suyuna bakıldı ve suyum gelmiş farkında bile olmamışım acil apar topar yatışım ogün yapıldı heyecanlıydım aslında çokta seviniyordum bebeğime kavuşmak için.
Dipnot: Bu benim ikinci doğumum diğeride normaldi.
Saat 11:00 da 2 tane ebe girdi içeriye birisi açıklık kontrolü yaptı diğeride suni sancıyı getirdi ip şeklinde vajina yoluyla alttan suni sancıyı verdi. Bir saat aralıklarla muayene edildim ve kalkıp yürümem gerektiğini söylediler bu süreçte yürüdüm yattım. Saat akşam 5 gibi 4 cm açıklığımı oluşmuştu pilates topu vardı odada onun üzerinde egzersizler yapıp durdum 2 saat sonra akşam 7 gibi 6 buçuk cm denildi ve ben kasılmaları bel ve kalçamda hissetmeye başladım sonrası ebe çok iyi pilates topu işe yaramış yine yap dedi ve kalktım yine yapmaya başladım hopladım zıpladım üzerinde son kez 8 gibi ebe hanım geldi odaya kontrol etti ve senin kızına daha çabuk kavuşturacağım dedi damardan suni verdi işte Hersey burada başlıyor.. suni sancı direkt olarak etkisini göstermeye başladı hastaneyi inlettim yalvardım resmen beni kurtarın diye odaya gelip giden olmadı her saat başı gelmelerine rağmen 2 saat oldu dayanacak takatim kalmamıştı kendi kendime sürekli teselli edip bu acı benim kızıma daha çabuk yaklaştırıyor Hersey geçecek diyerek saat 10 olmustu ebe girdi odaya kontrol etti ve 8 cm dedi odayı hazırladılar 4-5 ebe hemşire ve stajerler girdi içeri git gide kalabalıklaştı yatağımı doğum pozisyonuna aldılar ebeler başımda ama birşey eksikti ** DOKTOR** ‼️baktım doktor yok sordum dedim doktorum nerde niye gelmedi biz varız ya diye bir cevap ? Sancı geldiğimde bu süreçte ıkınmam gerek olduğunu söyleyen sesler ama bütün herşey o an değişmişti korku daha çok salmıştı vücudumu.. Doktor gelmeden doğurmam diye bagırdım ebelere ebelerin dediği doğurma bebeğini riske atıyorsun bu şekilde dediler ben yalvardım bakın başından beri o doktora gidiyorum lütfen çağırın dedim sonra rasgele odaya girdi doktor dedimki yalvarırım siz doğurtun beni geldi sakın ol ben burdayım dedi ve beni doğurtmak için elinden gelen herşeyi yaptı sancı geldiği zaman güçlü ıkınmamı sanki büyük abdestim varmış gibi tüm güçle ıkınmamı söyledi aynı seyleride uyguladım zaten ilk cocugumdada tecrübeliydim fakat bu 2. Hiçte kolay olmadı çıkmak bilmiyordu nefesim kesilene kadar güçlü ıkınıyordum doktorum ufak kesi atacağını söyledi ve sancı gelip yine ıkındım bir yanma oldu bebeğimin kafasının çıktığını söyledi ben daha çok ıkınırken bebeğimin omzu dirseği içeriyi yırtarak çıktı saat 00:00 da dünyaya geldi bebeğim çıktıktan hemen sonra kucağıma verildi o an tarifsiz zaten duygular çok güzel hemen hemşireler aldı üzerini giydirmek için çok fazla iç yırtığım olduğundan vajina estetik doktoru geldi odaya vajina estetik yapıldı ve bir sürüde dikiş makatıma kadar.. yaklaşık 2,5 saat dikiş atıldı öyle söyleyeyim.. şuan 10. Günüm ve hala geçmedi ağrılarım..
Umarım anne adaylarım sizinkiler çok güzel su gibi geçer doğumunuz 🤍herkesin bir değil ben talihsizlik yaşadım diyelim o yüzden çok zorlu bir süreçti benim için bu günlerde geçecek çok şükür sağlıkla kavuştum bebeğime bu herşeye bedel 🤲🫶♥️