16112012 Merhaba dpo 9 bat 19 Şubat sabah erken gebelik testi yaptım fakat direk bakınca bir şey görünmüyor alttan fener tuttuğumda fotoğraftaki gibi erken öğrenip iğneye başlamam gerekiyor sizce varmı https://mutluresim.com/images/2026/02/15/XfCayQ.jpeg
16112012 Elisa0110 elimde şuan Awoxun testi var yarın sabahta onunla mı yapsam acaba bunu predictorla yaptım