eylemlinaaa Bi kızım var adı lina şimdi nasipse bi oğlum olacak ama isim konusunda çok kararsızız Aklımda Mert Eren Asil Yiğit Ve yağız var sizin fikirlerinize açığım
goncalina eylemlinaaa benimde kızımın ismi lina, bende yiğit ismini çok istiyordum fakat eşim koyacak bu kez, Alparslan ya da Altay diyor iki seçenek var
eylemlinaaa neanladinyurdagul ne olacak bu halimiz 34 hafta olduk ama henüz isim konusunda geri kaldık