Herkese iyi günler 37 haftalık hamileyim 2 . Çocuğum olacak inşallah ilk kızım kolik bir bebek ve yatmayan bir çocuktu sabaha kadar elimde sallıyordum bu bebeğimde elektrikli ana kucağı almayı planlıyorum ama galiba uzun süre kullanılmıyormuş bende pahalı bişey olsun istemiyorum uygun fiyatlı iş görsün yeter sizin önerdiğiniz markalar nelerdir?