BKZ bende 6+6 haftalığım dün kanama oldu koyu kırmızı lekelenme tarzında acile gittim kanama alanı falan gözükmüyor dedi ama bilemeyiz düşük mü yerleşme mi dedi bebeği yolk sac gördük zaten 1 sefer gelmişti gece progestan kullanıyorun sabahta kullanmaya başladım insallah geçer sizde de