Seda_nur4760 Dün gece 12 den sonra karnım aşırı ağrıdı ishal devam şuada da ishal var ama ağrı yok doğum belirtisi falan mı Salı günü konstrolum var ama tedirgin oldum
kvsr1603 Seda_nur4760 suyum gelmeden önce ishal oldum ama midemde bulandı sonra suyum geldi iştah yoktu yani tek başına bir belirti değildir muhtemelen ne yediklerinize bakın ve bol su için vücut sıvı kaybediyor probiyotik kullanın