miniginannesi__ denizcobann bende dün yaptırdım 21+3 te. Hemşire 28 gün geçmesi lazım dedi o zaman giderim heralde
miniginannesi__ _Umayinannesi hesaplamalarıma göre benimde en erken 18 marttan sonra olucak. Sen ilk dozu benden önce olmuştun daha önce olman gerekmiyor mu yoksa haftasını mı bekliyorsun ? Gerçi ben 25 oluyorum o zaman
_Umayinannesi miniginannesi__ senden önce olmuştum ebe aşı kartına tarıhleri yazmış oradan biliyorum son aşım 27 Mayıs
miniginannesi__ _Umayinannesi bana kart da vermediler de kendi yazdı heralde bir yerlere neyse her yerin uygulaması başka demek ki 🫠