Anasinincani 41+ 0 oldum bu sabah boyle bisey gördüm zaten bugun acile gidecektim suni isteyecektim ama esim yarin gideriz dedi napiyim ya sancim da henuz yok
aframoms13 Anasinincani haftanız gelmiş zaten sancınız vardır hissetmiyor da olabilirsiniz bebek kakasını yutabilir içeride strese girebilir bence gidin bi görünün nst ye girin zaten gerekli bilgileri doktorunuz vericek
aselesea Anasinincani sancım varken nisanim gelmişti benim ama açılma olmadı sabahı zorunlu sezeryan oldum