semaytekin 24 haftalık gebeğim 2 haftadır uyku sorunum var sizlerde de öyle mi uykularım çok çok hafifledi ve gece uykum gelmiyor
sakarbirhanim semaytekin hamileliğimin başından beri uykusuzluk problemi yaşıyorum. Ve ne yaptıysam geçmedi. Vücut kendini anneliğe hazırlıyor diyorlar ama bakalım
Bykessra semaytekin 30+2 ve resmen uyumuyorum geceleri olmuyor herkes uykunun tadını çıkar diyor bide 🤣
semaytekin İlk 4 ay çok ara ara uyku problemi yaşıyordum gittiğim doktorum hormon yüksekliğinden olabilir demişti doktorumu değiştirdim hamilelikten olmaz diyor ama herkes aynı şeyi uyuyamadığını söylüyor anlam veremedim
gunmomy semaytekin Bende 28 haftalığım 3 gündür uyku nedir bilmiyorum dalamıyorum doktorum hamilelikten değil dedi ama hamilelikte yaşayan çok var bende anlamadım ve ne yapacağımı bilmiyorum magnezyum içiyorum pasifmood diye bir şurup verdi yok Melisa çayı denedim yok her şeyi deniyorum ama sabaha kadar uykuya dalamıyorum yarın psikiyatriye gidicem artık
semaytekin Doktorlar hamilelikten olmadığını söylüyorlar ama herkes aynı durumdan şikayetçi papatya çayı içiyorum ben arada