Sinerjik Ayni yerde 5 6 kez ayni sertlikte hareket hıçkırık mi kızlar. Hıçkırıksa sol kasığına doğru hissetmem normal mi
Sinerjik peroksizom ritmik. Ayni sertlikte ve ayni yerde. 5 6 dedim ama su an hala devam ediyor 1 dk ara verip 🥰 kıyamam uyuyordu aslında bi anda başladı 😂
fgormez Sinerjik yok hissedebilirsin erken değil haftanız,ritmik olunca böyle pıt pıt kalp atışı gibi hıçkırık oluyor işte😊