Est onu bilmiyorum çünkü kaynanamin bana yaptıklarını ona belli etmemeye çalışıyorum mesela bugün yine sinirleri tuttu ben böyle yapamam son şansın gidip çıkarsınız kiraya evi de vermem ne haliniz varsa görün diyo keşke diycektim ama eşim ayrılmaz gibi gorunuyor ona bu laflarını anlatsam mi diye düşünüyorum Psikolojim bozuldu ben annemden bu kadar laf yemedim biz evlenmeden istemeye gelince anlattılar bu kız öğrenci bişey bilmez kabul ettiler şimdi hergün yüzüme vuruyor nisanliyken Kaynanam derdi tek oğlumla sevsinler öğrenir ben bile yaparım şimdi elimden geldiğini yapıyorum 7 haftalık gebeyim Ztn egilsem belim kopuyor Napiyim çok titizlik hastası herşeye karışıyor rabbim bana yardım etsin tez vakkitte kurtarsın ve benim gibileri çok üzülüyorum minigime bişey olucak diye korkuyorum eşim de ayrılmaz beş aylık evliiz millet bize güler diye evin tek oğlu bide Napicam akıl verin bana 🙏😔