Aywe canım benim başıma gelmedi ama plesenta yaşlanması olan anneler azıcık erken doğuruyor diye biliyorum çünkü plesenta bebeği besleyemigor malesef.Kendine dert etme stres yapma,doktorun gerekli şeyleri yapar zaten ama artık doğsa bile mis gibi yaşar hiç üzülme derim.Çok geçmiş olsun,Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin