Mzgnn0234 ayseakblt07 kuruma gibi duruyor canım daha güvenilir bir testle tekrar dene istersen. Gönlünce olsun.
ozlm199393 Bence var ve geç döllenme olmuş benimde böyle baya silikti 3 gün gecikmeyle ve adete az bi zaman kala döllenmişti yumurtam beta 46 çıkmıştı
ayseakblt07 ayseakblt07 buketdeniz19 160 çıktı 2 gün sonra tekrar kan vereceğim inş🙏🏻 kese için 10 gün bekleyin dedi doktor
ozlm199393 ayseakblt07 doğurmak üzereyim 39 haftayı geçtim 😊 ama çok erken öğrendiğim için keseyi görmek için 15 20 gün bekledim daha sonra bir hafta on günde kalp atışını duymak için beklemiştim