tekinkebeli günün birinde 2. Çocuğu yapacaktım , bende çok korkarak yaptım ama hep 4 yaş fark istiyordum , inşallah iyi olur siyelim , bir de 30 olmadan çocuk işini bitirme hedefim vardı , işte hepsi birleşti yaptım , bunu da doğurayım da inşallah büyüsün gitsinler işte , kendimize bakalım düşüncesindeyim 😅