Kızlar ben şuan eşimin işi nedeniyle Diyarbakırdayım fakat merkez değil ilçedeyim ve doktor yok diyebilirim.Ailem Adana da doğumu da orda yapmayı düşünüyorum.Güzelyali hast Hülya hocaya 1 kez gitme şansım oldu.Doğum ücretini çok arttırmışlar kararsız kaldım.Kuzenim medicalpark muzaffer hocayı önerdi ve burdaki postlarda da Altınkozada ersin hocayı övenler var.Bu doktorlar hakkında net bilgisi olan var mı ?