Kizlar merhaba Oğlum 2 yaşında sütten kestim 1 hafta oldu keseli diyorlar ki sütten kestin hemen hamile kalırsın sütten kesip hemen kalan varmi gerçekten yoksa hurafe mi ben hep geri çekilme ile korundum oğlum olunca da olana kadar da hiçbir sorun yaşamadım şimdi bana öyle dediler bilmiyorum ya geri çekilme ile korunan varmiiii ben koruduğunu düşünüyorum