yenihamis3452 Selam hanımlar , aranızda bu hastaneye giden var mı ☺️ Tavsiye ediyor musunuz 🙏🏻 (Hisar Çamlıca olanı değil)
Papatya05_ yenihamis3452 canım ben oğlumu 2020 de pandemi de orada doğurdum Hisar Intercontinental hospital de Ayşe hanım vardı onunla sürecimizi ilerletmiştik Gebeliğim yine hisardayım Esra hanım var çarşamba Allah nasip ederse sezaryen olacağım Hastanenin yoğun bakım bebek için bölümü var bu önemli hastene güzel ben memnun kaldım spinal sezaryen oldum eşimde girebildi benimle hep yanımdaydı yine girecek Allah’ın izniule
yenihamis3452 Papatya05_ peki muayene ücretleri , doğum ücreti nasıl çok aşırı fazla diyorlar doğru mu 🙏🏻
yenihamis3452 Papatya05_ bu arada Allah’ın izniyle çok güzel geçer umarım doğumunuz ve evladınıza kavuşmanız ♥️
Papatya05_ yenihamis3452 şöyle eşimin işinden ötürü benim özel sağlık sigortam %80 karşılıyor o yüzden fiyatları şuan ne oldu ne kadara çıktı sormadım ben %20 sini ödüyorum Ama burada bi kaç arkadaştan duymuştum herhalde Cemile Elif Erol diye yeni bi doktor geldi ondan doğum paketi alabiliyormuşsun bi arayıp sorun isterseniz fiyat ne oluyor diye Özel sağlık sigortam olmasa gidemezdim
Papatya05_ yenihamis3452 saol Allah razı olsun inşallah ama hastane güzel temiz konforlu yemekleri de güzel ilk doğumda ameliyatan çıktım bacaklarım açıldı bakıcı abla geldi beni yıkadı saçlarımı kuruttu falan üstümü giydirdi hemşireler bebeğin herşeyiule ilgilenşyorlar 2 gün kalıyorsun zaten baya rahattı hastane içi hatta bunda annemi hastaye götürmeyeceğim eşimle ben olacağız yeterli destek var orada eve geçince annem gelecek
yenihamis3452 Papatya05_ evet daha önce bi yakınım orada doğum yaptı aynı hizmeti aldığını söylemişti , ama işte güncel durum ne diye merak ettik ☺️
Papatya05_ yenihamis3452 doğum sezaryen 100 bin 110 bin civarıydı en son duyduğumda ama yine de yanlış olabilir tam net sormadım