Kızlar evimin çocuk odası çok küçük. 15 aylık bebeğim var ve şimdi 2.doğacak. diğeri hala beşikte yanımda yatıyor artık yavaştan odaya alıştıracağım. İkisine de yatak alıp oda yapacağım ama oda küçük olduğu için ya 90×190 baza, ya da 80×180 montessori almayı düşünüyorum. L şeklinde koyacağım yatakları ve bir de dolap anca bu şekil sığıyor. Montessorilerin dış ahşabı da alan kapladığı için 80×180 alınca dış ölçüsü 90×190 oluyor. Ya da direkt 90×190 baza alıp başlık yerine duvar paneli yapıştıracağım sığsın diye. Yanına da yatak korumalığı alacağım. Sizce baza mı kullanışlı olur montessori mi? Şimdi içine 80×180 yatak alırsam uzun süre yatamayıp sonra tekrar kısa sürede bazaya dönmem gerekirse bu sefer 90×190 yatak almam gerekecek ve yataklar pahalı, bi kere alıp en azından ilkokul 1 2 3 falan bana yetsin istiyorum sonra da oturma odasını iptal eder odalarını ayırır yeni oda yaparım. Ama 80×180 montessoriyi bu kadar uzun kullanabilir miyim Sizce? Riske girmeyip baza alıp kenarına yatak koruması takarak mı kullansam