buket_6541 Kızlar merhaba ben beş haftalık gebeyim dünden beri hafif kahverengimsi lekeler görüyorum. Siz de öyle oluyor mu veya oldu mu? Şu an umrede olduğum için doktora da gidemiyorum cevaplayabilir misiniz?
ru_a6 buket_6541 Doktor görmeden malesef iyi veya kötü diyemeyiz hamilelikte hiç bir kanama normal olmadığı gibi yerleşme kanaması da olabilir doktora gitmeniz lazım düşük tehdidi varsa progestan başlar
Asi_07 buket_6541 öncelikle Allah kabul etsin ama dönünce mutlaka doktorunuza gidin ilk haftalar özellikle riskli olduğu için kanama norma mi değil mi doktor bilir ancak muayene etmesi gerekir düşük riski olabilir istirahat çok önemli bu durumda ayakta çok kalmamanız gerekir inşallah sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize
bmkl buket_6541 Benim oldu doktoruma sordum hemen ve gayet normal olduğunu söyledi ama şunu belirtiyim benim toplasan bir damla bile yapmazdı
Gzmadymn buket_6541 ikinci bebeğime hamileyim ikisinde de yaşadım birincide sorun olmadı ama ikinci bebeğimde kanama alanı vardı fitil kullandım yani bazen normal oluyor bazen olmuyor,fazla değilse korkmayın bol bol dinlenin ve doktor gidin