Merhaba 18 gün önce doğum yaptım . Odalar 2 kişilik ama benim şansıma serviste çok hasta yoktu ve ben odada tek kaldım. Annem kaldı yanımda . Eşimde sadece görüş saatinde girdi . Hemşireler iyi . Bebek hemşireleri var onlarda iyi ilgili hepsi . Hayırlısıyla kavuşursunuz inşallah bebişinize .