Merhaba Anneler 🫡 37 +3 günlüğüm bebeğim 2 hafta geride olduğu ve beslenmediğini şuanda 2700 kilo olduğunu 38.haftada suni sancıyla almaları gerektiğini doğduktan sonra beslenmesinin daha iyi olduğunu söylediler.
Suni sancıdan korkuyorum açıkçası yaşayan var mı bu kiloyla küveze alırlar mı sancı nasıl oluyor bilgisi olan yaşayan var mı beni aydınlığa çıkarın 😕