nursema123 Kadıköy sonomed görüntüleme merkezi var asistan çekince 10.000 doktor çeksin istiyorsan 14.000 anestezi istiyorsan da ekstra 4 bin veriliyordu sanırım herkes çok övüyor orayı hem cihazları çok iyiymiş çalışanları çok ilgiliymiş anestezisiz bile hiç canın acımıyormuş