Oğlum 6 yaşında. Ona hamileyken ilk aylarda çok kanamam oluyordu sürekli doktordaydım düşük ilaçları vs. Rahim ağzı kısalığı var dediler son aylarda yürümem bile yasaktı. Artık 8. Ayda elimle tutuyordum yani sanki çıktı çıkacak çocuk. Neyse ki 10 gün erken doğdu doğumumda kolay oldu çok şükür. Şimdi 7 haftalık hamileyim. Bu gebeliğimde rahim ağzı kısalığı sorunu yaşamak istemiyorum. Ne gibi önlemler alınabilir bunun önüne geçilebilir mi ?