nazmiye hanıma gidiyorum
bende tahlillerimi devlette yaptırıyorum hatta sağlık ocağına giderseniz gebelik kaydı açılıyor tahliller de orada yaptırabilirsiniz ama belirli bir süresi oluyor testler arasında yaptırabilmeniz için
ikili tarama yaptırıcam haftaya yüksek ihtisas da