hildanur Kızlar 83 gün kaldı ama çok yavaş geçiyor sanki hemen geçsin istiyorum tabi hayırlısı olsun sağlıklı olsun zamanında gelsin
Gozde-2833 Son 1 haftam kaldı hem bir an önce doğsun istiyorum hemde çok korkuyorum ama artık her tarafım ağrıyor gece uykum yok
hildanur aogoya Oo daha başındasın ama geçer zaman değilmi 🥹 diyorum ama 7. Aydan sonra geçmiyor sanki 😁
Es07 deryaaaz Benimde 11 uygulamaya göre🤰🏻 Salı günü kavuşuyoruz son 2 ama🥺 Siz normal mi bekliyorsunuz?