Benımde 40+3 suni verildi 1 cm açıklık vardı herşey yolundaydı ama doktorum 40 haftadan sonra kakasını yutabilir bekletmek istemiyorum dedi bazı doktorlar 42 ye kadar bekliyormuş acaba bekleseydim gelir miydi kendi sancım demeden edemiyorum açılmam ve doğum 20 saat sürdü çünkü normal doğum oldu ama herkes kendi sancınla daha kolay oluyor diyor sağlıkla gelsin inşallah