badhomian bibusra canım bende 29+2 detim küçüklükten kabızlık sorunum vardı hamileliktete çok artmıştı kırmızı pancar ve pırasa yemek aşırı normale çeviriyor kesinllikle ye
donovan26 bibusra acı biber turşuları falan yiyorum ben tesiri oluyor ben de mideniz yanmazsa deneyin derim
kubraturkkoc bibusra bol su içmek lazım, yeşil elma, kefir, incir kürü zeytinyağlı, şeftali kompostası, kuru kayısı ve magnezyum bana bunlar iyi geliyor
Es07 Bol bol su için Lifli,posalı gıdalar yiyin Salata,meyve,kuru incir,kayısı,hurma gibi Doktorunuza söyleyin takviye de verebilir
bibusra Es07 kefir içiyorum hergün hemen hemen su da ama artık onlar da işe yaramıyor normalde de böyleydim ben şimdi x2 oldu
bibusra donovan26 fitil verdi bana kanama oluyor diye su iç dedi içiyorum da ama kan ilaci içiyorum sabah akşam 4 aydır nerdeyse
donovan26 bibusra bibusra ya kabızlık basur yapar kabız olmayın dediler ben düzenli acı biber yemeye başladım metabolizması hızlı olan biri de değilim kabız olunca acı turşu yiyorum düzeliyor sizin de inşallah düzelir🙏🏻
Gencbirannis bibusra canım sana kesinlikle tavsiyem yulaf kullan bu marketlerde oluyor bazısının içinde kuru meyve vs oluyor ister süte karıştırıp istersen avcuna dök çerez gibi, birde sade olanı var haşlayıp lapa yapıyorsun içine kendin meyve ceviz vs eklemek istersen ekle ben ilk sade olanla başladım ve kabızlığım bitti şuan çerez olanlardan yiyorum. Ama yanına mutlaka elma vs ye lifli oldugu için yulaf+elma çok faydalı