Beyzan 41+1olacak pazartesi günü. Gittim Nts de bi sorun çıkmadı bebekle ilgili ama suyun azalmış dedi. Sonra yeterli ama bebeğe bi sıkıntı yapmaz bekle madem nisanın geldiyse suni sancı seni çok zorlar mahveder dedi kendi sancimi bekle olmazsa hafta başı yatisla suni sancı vericek