prenses99 Bugün arabada aşada hep bir baskı vardı sertleşme oldu sanki bebek geliyormuş gibi şuan yine başladı neden olabilir tam göbeğimin altı
momdiary06 prenses99 benim sürekli sertleşiyor yalancı kasılma büyük ihtimalle kaç kere nst girdim sancı çıkmadı
Es07 prenses99 Baş aşağı ise daha çok hissediliyor cnm 32 den beri kafası çıkacak gibi pelvise baskı ağrı belim ağrıyor çok benim 38 bitiyor hala doğmadı
Es07 prenses99 Pelvise baskı yapıyor bebek Çok normal 🤗 Aşırı şiddetli ve geçmezse endişelen Geçiyor ve ara ara ise normal
Es07 prenses99 Ben 32 den beri öyle hissediyorum Yürüyemiyorum Aşırı kemiğe baskı ve bel ağrım var 38+3 teyiz aynı devam ediyor Salı günü doğumum nasipse Doktor normal diyor