Hzlll0606 Kızlar devlet hastanesine gidiyorum 38+4 olduk çatı muaynesi konusu bile geçmedi doktor ağzından ne zaman yapılacak yada doğum sırasında mı yapılıyor anlamadım
Lexias Hzlll0606 benimki yapmıyoruz eskidendi o dedi doğum başlayınca sancılar başlayınca kaslar ve kemikler esniyor sancı ile geldiğinde bakacağım dedi geçmez diye düşünürsek acil sezaryana dönüyormuş
bluemom24 Hzlll0606 40 haftalık olduk doğum başlasın diye baktı bana doktorum normalde yapmıyor çatı muayenesi
Es07 36+5 te yapıldı Doğuma kadar yapmıyormuş bazı hekimler cnm Sancı olursa açılma var mı diye bakılır