PapatiA tugbaelif3 Mustafa Ahmet ıkı hoca var ıkısı kardeş ikiside iyidir ben şehır dışından sırf ziyaret için gidiyorum çok ilgililer
ftmyldrmm saliha_24 yani ben normal doğum yaptım diye oda bile verilmedi siz düşünün düşük yapan ölü doğum yapanları sancı çekenleri hepsi aynı yerde oluyor
ftmyldrmm uzaydangeldim özel oda ayarlayabilmen için ta önceden ayarlaman gerek denedik yer yok dendi özel oda için ama her normal doğum yapan benim gibi kaldı dogumhabedr
aysegulluyar uzaydangeldim randevu bulunmuyor banada 1 ay sonra gel dedi nasıl randevu alacağım bilmiyorum hastaneyi aradim o da emine hoca çok yoğun oluyor zaten 2 saat içinde bitiyor randevu dedi surekli bakıyorum bi türlü denk gelmiyor siz nasıl aliyorsunuz
uzaydangeldim aysegulluyar sabah erken saatlerden itibaren alarm kuruyorum denk geliyor bir şekilde ayın 20 sinden sonra açar randevusunu ona göre takip edebilirsiniz
uzaydangeldim fatmaa45 ayın 20 sinde randevu açar eğer haftasonuna denk gelirse daha erken bakın mesela 16 sından itibaren ve genelde erken saatlerde açar saat 8.30 dan sonra bakmaya başlayın bulursunuz inşallah